کتاب های مخصوص استارتاپی

فروش ویژه با هدایا استثنایی کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند!!!

لطفا به صفحه اصلی محصول مراجعه کنید

رضایت مشتری از محصول چطور به وجود می آید؟

3 راهکار فوری برای جلب رضایت مشتری های محصول استارتاپ شما!

نوع فایل: کتاب الکترونیکی (PDF)

تعداد صفحات :25 صفحه

هدیه اول: فیلم آموزشی مکانیزم خرید بر اساس بازاریابی عصبی

هدیه دوم: صوت معرفی 5 انگیزاننده اصلی خرید در مردم

هدیه سوم: خلاصه کتاب مسری، اثر جونا برگر (راهکار های بارایابی ویروسی – فارسی)

هدیه چهارم: سوپرایز (هدیه ای به ارزش 7.800 تومان)

دانلود رایگان 6 صفحه از کتاب 

 

کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فرونشد

سه روز قبل وقتی برای پیاده روی از خانه بیرون رفتم،  به این فکر می کردم که چطور می شود که بعضی از مردم از خریدهایشان رضایت کافی داشته باشند و برخی دیگر نه!حتی بعضی ها حاضرند پول بیشتری بابت محصولات پرداخت کنند در حالی که می دانند همان محصول را ارزانتر می توان تهیه کرد پیاده روی کار خودش را کرد تا فرضیه هایی را برای این پرسش مطرح کنم و پس از تحقیق و رسیدن به پاسخ آن را با شما به اشتراک بگذارم.

 

این کتاب مناسب تمامی افراد علاقه مند به حوزه استارتاپی است. صاحبان کسب و کار و یا کسانی که قصد دارند رضایت مشتری را در اولویت قرار دهند. همچنین طراحان تجربه کاربری نیز می توانند از اطلاعات این کتاب الکترونیکی استفاده کنند.

 

با این راهکار زیر فشار اقتصادی له نشوید - چگونه در اقتصاد جدید برنده باشیم؟

کتابی برای استارتاپی ها -فروش ویژه کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند

یک عاشقانه نسبتا خشن در "ماهمه با هم هستیم" جدیدترین ساخته کمال تبریزی

کتاب ,صفحه ,محصول ,هدیه ,اصلی ,رضایت ,مراجعه کنید ,رضایت مشتری ,اصلی محصول ,محصول مراجعه ,لطفا به ,اصلی محصول مراجعه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سل یو منتظر آل مهدی پرسش مهر98 هم سفر شعرهای علیرضا ناظمی سلام فیلم - مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی فروشگاه برق صنعتی و اتوماسیون الکترو صنعت ولیعصر یزد دست خط های یادگاری shiraztakhfif رهپویان هدایت