در مقاله قبلی گفتیم که راز نوآوری مداوم و پایدار در کشف مشکلات قدیمی کاربران و ارائه راه حل پیش از رقبا نهفته شده است.

راه اندازی یک استارتاپ راه حل محور (هرچقدر هم که محلی و کوچک باشد چه از نظر کاربر اولیه و چه از نظر جغرافیا) مثل ایجاد یک کلید بدون قفل است! اگر شما با دیدگاه مشکل/ راه حل پیش نروید گرفتار حلقه مداوم شکست ها خواهید شد.

این راه حل ها نیست که نو آوری را به وجود می آورند، مشکلات هستند که باعث خلق ایده های نوآورانه خواهند شد.

 
کشف مشکلاتی که ارزش حل کردن آن وحود داشته باشد خیلی اهمیت دارد.
گاهی خلق یک محصول عالی با یک نقص کوچک می تواند کلیه برند یک مجموعه را از بین ببرد! 
این که شما صرفا بر اساس مشاهدات بازی که از کاربران یا تحقیقات بازار تصمیم بگیرید یا نه؛ خیلی اهمیت دارد. 
مردم احساس آسیب پذیری را دوست ندارند. همین که خواسته ایی داشته باشند و شما از آن بی خبر باشید یعنی این که تحقیقات اولیه خوبی برای راه اندازی نداشته ایید. و بهتر است که کاربرپژوهی کنید!
 
 
حالا از این بگزریم که طراحی اولیه بعضی از محصولات مثل بازی های کامپیوتری، و محصولاتی که مبتنی بر هوش مصنوعی و میل و احساسات هستند چقدر دشوار است و چه چالش هایی را در خود دارد!
 

راه حل چیه؟

 

!پاسخ در پرسش قرار گرفته

 
 
هیچ چیز همیشه راه حل درست و کامل برای یک مسئله نیست!

 

نوار کاست تا زمانی که ایده لوح فشرده مطرح نشده بود بهترین راه حل بود! سی دی ها تا زمانی راه حل خوبی بودند که mp3 پلیر ها به بازار آمدند و به راحتی هزار آهنگ را در جیب شما قرار می دادند، 1000 آهنگ کم بود و الان راه حلی به وجود آمده که 40 میلیون آهنگ را روی همان mp3 پلیر پخش می کند!
این مسئله عالی ترین راه حل بود تا این که اپلیکیشن های ارائه آنلاین موسیقی با قابلیت جست جو و نمایش متن و. با بانک اطلاعاتی گسترده تری و قابلیت های سفارشی خودشان را مطرح کردند!
 
پس باید درک کنید که چیزی به عنوان یک راه حل کامل وجود ندارد.
مشکلات و راه حل ها دو طرف سکه هستند!
کلید رشد و پیشرفت شما پیدا کردن راه حل های جدید و ارائه آن نیست؛بلکه باید به طور مداوم مشکلات را کشف کنید و قبل از آنکه رقبا راه حلی ارائه کنند شما راه حل مطرح کنید!
این جوهر نوآوری مداوم است!
 
به دنبال راه حل ها و ایده ها رفتن یک چیز است! 
کشف مشکلات و ارائه راه حل برای آنها یک چیز.
 
 
 

اولین قدم برای کشف مشکلات در خود مشکلات خلاصه نمی شود، بلکه باید به برسی دلایل به وجود آمدن مشکل بپردازید و در این زمینه تفکر عمیقی کنید.

اگر این بینش را برای طراحی محصول یا خلق UX داشته باشید، مشتری نمی تواند راه حل شما را رد کند!  برای تماشای یک پیشنهاد خوب حتما ارائه Pad launch استیو جابز را از این لینک دوباره تماشا کنید!

زمانی که من در خانه خودم یک I phone دارم چه نیازی به داشتن تبلت یا I mac دارم؟

حتما برسی کنید که استیو جابز چطور مشکلات قدیمی را با ارائه راه حل های جدید به محصول تبدیل می کند!

این مسئله می تواند در روند راه اندازی استارتاپ یا طراحی محصولات جدید برای شما خیلی مفید باشد.

بخش اول این مقاله -> مشکل جدیدی که راه حلی برایش دارید را نسازید! مشکلات واقعی را حل کنید.

 
 

با این راهکار زیر فشار اقتصادی له نشوید - چگونه در اقتصاد جدید برنده باشیم؟

کتابی برای استارتاپی ها -فروش ویژه کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند

یک عاشقانه نسبتا خشن در "ماهمه با هم هستیم" جدیدترین ساخته کمال تبریزی

راه ,حل ,  ,یک ,مشکلات ,های ,راه حل ,    ,کشف مشکلات ,و ارائه ,ارائه راه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه تجارت الکترونیک بیگی شاپ کتابخانه عمومی نابینایان و کم بینایان استان کرمان نماز را با عشق بخوانیم معرفی بهترین ها حمید موسی زاده ایران پروژه فعالیت های یک دختر کلاس هشتمی فروشگاه لباس زمانی سیستم سوال و تمرین دبستان